• Sākums
  • Kontakti
'50
'60
'70
'80
'90
'00
'10
'80

Desmitgades modelis - 959

Vairāk

Jauni pagrieziena punkti, tehnoloģijas

Vairāk

Jaunumi un uzņēmuma attīstība

Vairāk

Tequipment

Vairāk
'80

Jauni pagrieziena punkti, tehnoloģijas

  • 1982

    Ženēvas motoršovā Porsche prezentē 911 SC Cabriolet, kas iezīmē jaunu pagrieziena punktu sporta auto vēsturē - pilnīgi jauns jumta dizains ar trim locījuma vietām, skaņas izolācija un aizsardzība no apkārtējās vides.

  • 1983

    Porsche TAG turbodzinējs tiek atzīts par pasaulē veiksmīgāko Formulai 1 radīto dzinēju. Inženieris - Hanss Mecgers (Hans Mezger), Lielbritānija. Izstrādāts īpaši McLaren International F1 komandai. Kopumā komanda ar Porsche TAG turbo dzinēju guva uzvaru 25 F1 Grand Prix sacensībās un 3 pasaules čempionātos.

  • 1985

    Porsche 944 Turbo, kuru raksturo 220 zirgspēki un vilkmes koeficients 0,33, tiek atzīta par pirmo automašīnu pasaulē, kura uzrāda identiski augstu veiktspēju gan ar, gan arī bez katalītiskā pārveidotāja.

  • 1988

    Dienasgaismu ierauga Porsche 944 S2. Tajā iestrādātais 3 litru dzinējs ar 4 vārstiem ir pasaulē lielākais un spēcīgākais 4 cilindru motoru ar dabisko velkmi, kā arī, pateicoties jaudas harmonijai, gūst plašu atzinību presē.